KTM
- KTM 50 SX
- KTM 60 SX
- KTM 65 SX
- KTM 85 SX
- KTM 125 SX
- KTM 150 SX
- KTM 250 SX
- KTM 300 SX
- KTM 250 SX-F
- KTM 350 SX-F
- KTM 400 SX
- KTM 450 SX
- KTM 450 SX-F
- KTM 505 SX-F
- KTM 620 SX
- KTM 125 EXC
- KTM 150 EXC
- KTM 200 EXC
- KTM 250 EXC
- KTM 300 EXC
- KTM 360 EXC
- KTM 380 EXC
- KTM 250 EXC-F
- KTM 350 EXC-F
- KTM 450 EXC-F
- KTM 500 EXC-F
- KTM XC 50
- KTM XC 65
- KTM XC 85
- KTM XC 105
- KTM XC 150
- KTM XC 250
- KTM XC 300
- KTM XC-F 250
- KTM XC-F 350
- KTM XC-F 450
- KTM XC 450
- KTM E5 SX
- KTM 105 SX
- KTM 125 XC
- KTM 144 SX
- KTM 200 SX
- KTM 360 SX
- KTM 525 SX
Østrigske KTM er Europas største motorcykelproducent. De står også bag bl.a. Husqvarna og det hollandske affjedringsmærke WP.
I 1973 introducerede de deres første crosser på markedet, og allerede året efter vandt russeren Gennady Moiseev deres første VM titel i 250 cc klassen.
KTM er et meget progressivt firma, og var bl.a. de første til at præsentere en 144 cc 2-takter til MX2 klassen, og en 350 cc 4-takter til MX1.
De var også tidligt fremme med vandkøling, først med elstart og forsøgte sig i en årrække med deres egen PDS bagdæmper som eliminerede brugen af links i affjedringssystemet.
I dag er KTM det eneste mærke som kan levere en konkurrencedygtig 2-takts crosser, helt nede fra mikroklassen og op til MX1, samtidig med at de har fuldt program i 4-takts maxicrossere.
KGI har mange reservedele til KTM's store program. Hvis du skal bruge en Dell'Orto hoveddyse til din 50 SX, en kickstarter til en 150 SX eller måske nogle Hot Cams ventilshims til en 450 SX-F så har vi stumperne.